Favorite place

Hmm ja favorit plats på jorden, dagen utmaning. Hur ska jag bara kunna välja en plats när det finns så många fina? Jag få väll lista min topp tre om det är okej med er :)
.
På listan finns Thailand, ett land jag verkligen älskar! Fantastiska människor, mat, värmen och de underbara platser med vit sand och det blåa havet, tempel och djungeln. Här kan jag spendera mycket tid och man kan verkligen njuta och stressa av.
.
Hong Kong Vicoria Peak finns också på listan över favorit platser, helt underbart vackert och stå på peaken och se ut över staden. Bäst är det på kvällen när alla höghusen är upptända med tusentals lampor och en sval vind blåser genom håret. Där kan man stå och bara njuta över utsikten och glömma alla bekymmer :)
Sen är det ju alltid skön att vara hemma också, så det får väll också vara med på listan!
.
Vilken är din favorit plats/platser?
/Sophie

bildkälla



Kommentarer
Postat av: Johanna

Öland ( Böda och Tjusby )



Där känner jag mig helt lugn, och avkopplad från omvärlden, den vackra naturen, helt enkelt blomstrande :D



Och Thailand är också en väldigt skön plats. allt du sa: värmen, människor, miljö, djungel, maten, havet, djuren och massa mer, aaaah va härligt!



Johanna, gott nytt år!

2011-01-01 @ 19:50:31
Postat av: Elle

aaaa snart är jag där! det är så ofattbart bara! det är liksom Thailand, det är där liksom, där långt borta! och jag ska dit! jag fattar det inte än! ^^ men det ser ut att vara heaven on earth!



haha näära det är okej, jag är också seg ibland ^^



jaa den verkar bra, lite annorlunda tycker jag! Jag älskar leighton meester, haha även i GG är min favo bitchiga Blair ^^ hon verkar vara en "bad girl" i denna film också :P och tim Mcgraw är ju känd också :D



haha aa då vet man att det är en riktigt bra bild som sprider mycket glädje :D



vad spännande! vad gör man för julklappslekar då? det finns så många olika slags :D min kompis familj brukar göra nåt men jag kommer inte ihåg hur de gör...



Kram Elle



2011-01-02 @ 11:59:16
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: