en liten kusin

hejsan svejsan (:

Hemma efter en jobbig dag i skolan men det har också varit fylld av skratt. Tänk att man har vänner som kan få en att skratta så mycket så tårarna bara sprutar, det är härligt! Men det kan vara jobbigt om det händer på en svenska lektion där man igentligen ska vara tyst! :p Sen hade vi livräddning och det var jobbigt, efter skolan bar det av till biblioteket för att låna Illustrerad Vetenskap så nu ska jag bli smart :) haha nej, behöver det till historie lektionen.

Dagens bästa händelse måste nog ändå vara att jag har fått en liten kusin idag.
Dagens sämsta är att jag måste göra läxa nu.
/Sophie


orginalbilden



Kommentarer
Postat av: Therese

men gud så kul! grattis eller vad man nu säger :D

Kram Therese :)

2010-08-31 @ 21:08:29
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: emma

haha svenskalektionen idag var lätt den flummigaste på länge xD mariana får helt enkelt stå ut med oss! :P

fy vad roligt med en kusin!! :D

2010-08-31 @ 22:46:47
URL: http://nerdyglasses.blogg.se/
Postat av: Elle

åå vad kul med en ny liten kusin! blev det en kille eller tjej? jag ska få en liten kusin runt dagarna nu, och det är en kille ( superkul sammtidigt lite synd för jag har redan 2 små killkusiner men ingen tjej, om jag hade det så skulle hon kunna få saker och kläder av mig, men de kanske vill ha fler barn^^)haha! jag har ju en mindra tjejkusin men hon är bara 11 månader yngre så det räknas inte:P



nej läxor! jag måste kolla på svenska och engelskan idag, väldigt seg känner man sig!



Grekland är fint, hoppas ni åker dit nån gång! :)

det är många som båt luffar där men dt har inte vi gjort:P men Kos är nog min favorit grekland ö, vårt hotell var som ett slott, hela ön bestod av 2 vulkaner och ön var superfin och liten:D mysigt med stort M!



Kraamar Elle



2010-09-01 @ 11:47:29
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se
Postat av: Emma G

Grattis till kusinen! :D

Blir Emma ett byte för den nya tror du? skämt och sido



KRAMAR <3<3

2010-09-01 @ 23:24:26
Postat av: Johanna

Grattis Sophie, hoppas den lilla kusinen mår bra, hoppa att du mår bra. Jag skäms över att jag inte har kommenterat lika mycket som jag brukar. Men grattis igen, hörs!<3

2010-09-05 @ 18:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: