Emmy Awards 2010

Hejsan svejsan i blåbärsskogen!

Då var skolmåndagen i denna veckan över men tyvärr fick en liten del av skolan följa med mig hem. Läxor är tydligen inget man kan smita undan från :p Så Matte, engelska och samhällskunskap ligger och väntar på skrivbordet och jag ska snart ta tag i det!

Igår hölls den 62andra Emmy Awards i Nokian Theater i Los Angeles, man kan kalla det tv-showernas motsvarigheten till filmernas Oscarsgala. Kändisarna var uppklädda och visade upp många fina klänningar, vill ni se klänningarna klicka här!

Några som jag tyckte var fina var:
*Längstupp till vänster: Maria Menounos som bar en blåsa från Ralph & Russo med bar rygg.
*Längst upp till höger: Lea Michele i en Oscar de la Renta klänning.
*Nere till vänster: January Jones Atelier bar en blå klänning från Versace Spring 2010.
*Och sist men inte minst: Dianna Agron i en Carolina Herrera.
Fantastiska klänningar, tänk att få ha sånna på sig :)
/Sophie



Kommentarer
Postat av: Therese

jaha vad det igår! åh jag gillar också att titta på klänningarna när det är galor haha :D

kram Therese :)

2010-08-30 @ 21:16:01
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/
Postat av: Elle

wow! värsta drömmen att få gå runt så! asså jag tror att jag ska bli känd;P haha!



jaa hon sjunger så fint! den är nog min favorit av henne men jag har svårt att bestämma mig:) vilka gillar du bäst??



Kram Elle

2010-08-31 @ 20:35:05
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: