Helena Mattsson för snygg för Hollywood

God morgon :)

Idag var det inte kul att gå upp men man måste så nu är jag uppe och jag ska äta frukost. Det såg ut som det var frost ute när jag steg upp idag, men kan det ha varit det? Det är ju bara den 31 augusti :o

Jag läste runt lite på nätet och hittade en sak som jag blev lite förvånad över. En svensk skådespelerska som heter Helena Mattsson sägs vara för snygg för att få sina drömroller i Hollywood. Till den svenska tidningen Amelia säger hon att hennes utseende har både för och nackdelar men att hon har förlorat endel stora roller eftersom hon hade utgjort ett för stort hot mot en känd huvudrollsinnehavaren.
Tänk att man kan vara för snygg! Hoppas att hon får några bra roller för jag tycker lite synd om henne :(
/Sophie



Kommentarer
Postat av: Elle

wow! tänk att kunna säga att man är för snygg! det är ju helt sjukt!! haha vad ska man säga till sin familj och sina vänner " jo jag fick inte den rollen men inte för att mina skådespelar talanger var dåliga, utan för att jag var för snygg!!" haha det låter helt fel! ^^



jaa att resa är helt underbart! all ny mat ny kultur, värmen (ibland kylan) alla trevliga människor (ää ibland då) men allt är så obeskrivligt!



vi skulle ha sett Tusen gånger starkare men hon i kassan var det största östermahalms bimbot jag mött ( asså det låter kanske elakt men jag blev så arg på henne och hon gjorde inget för att hjälpa oss, och så var hon riktigt otrevlig!! du kanske inte vet vad östermalm är, men det är en stadsdel där det är mycket överklass ( de är ganska snobbiga där) hon pratade med en sån dialekt) så vi åkte hem istället, det är inte långt men de tog 2 klipp på min remsa och massa tid vi kunde gjort annat för så vi ska ringa SF och prata med dem:P hehe jaa!?





Kraam Elle

2010-09-01 @ 11:36:15
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se
Postat av: Elle

hmm det är en lång historia, jag kommer inte ihåg riktigt hur allt började men om du vill höra så kan jag berätta lite kortfattat :) men den kommentaren kommer då bli låång^^



Kram E

2010-09-02 @ 18:27:42
URL: http://hallonflickan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: